fredag 13 april 2012

uttråkad.nu

Har tillbringat 95% av dagen liggandes på soffan eftersom det gör ont i mina äggstockar varje gång jag står längre än någon minut i sträck. Men just då jag ligger ner känner jag inte av något, vilket gör att jag känner mig precis som vanligt, utan krämpor. Så naturligtvis börjar jag känna mig lätt uttråkad vid det här laget. Då sambon kom hem och både hade jobbat och handlat mat kände jag mig så skyldig att jag började laga mat och tappade upp diskvatten. Men jag fick lov att lägga mig ner ganska snabbt igen, sambon tyckte det såg för besvärligt ut där jag stod i 90 graders vinkel och diskade.

Men annars går det bra. Jag tog nyss första Lugesterondosen och jag tankar vätska som en maratonlöpare. Borde dricka ca. 3-4 liter per dag för att äggstockarna skall återhämta sig, vilket är ganska mycket mera än jag brukar dricka. Så de resterande 5% av dagen har jag tillbringat på toa, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar