tisdag 17 april 2012

Ruvardag 6

Dokumenterar för min egen skulle lite symptom: brösten lite ömmare idag, lätt molvärk nere i magen och i korsryggen. Tack och lov har äggstockarna slutat värka nu...

Det är så konstigt att jag inte blir alldeles galen och googlar gravidsymptom varje kväll. Jag menar, jag gör ju allt jag kan för att det ska gå vägen, men det känns inte som om det kommer att göra det. Det är så underligt att jag inte är mera hoppfull då det är vår första IVF. Borde jag inte gå och inbilla mig att jag är gravid? Det trodde jag ju att jag skulle göra.  Känner mig nästan lite besviken över min egen apati. Men jag känner mig inte ledsen över att jag tror det misslyckats. Det är bara - tomt.

Kanske det är mitt undermedvetna som försöker skydda mig från ett misslyckande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar