måndag 9 april 2012

Serietipset

Jag är ju som bekant en riktig seriefrossare. Älskar att få sitta i soffan en hel kväll och bara titta på avsnitt efter avsnitt av roliga/spännande/intrigfyllda/gripande serier. Ofta gör jag det med sambon vid min sida, men ibland har vi så olika smak att vi helt enkelt inte orkar titta på varandras favoritserier. Han, t.ex., gillar Dexter som jag nog har sett många avsnitt av också, men oftast tycker jag den är lite för läskig. Jag vill ju njuta av serier, inte få mardrömmar av dem. Jag, å min sida,  älskar serien Grey´s Anatomy, men den får jag se ensam på eftersom jag i regel gråter till varje avsnitt. Sambon är inte mycket för såna blödiga serier.

Men nu har vi hittat en ny serie som vi båda älskar: Psych. Den är både rolig och spännande. Rekommenderas varmt!

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Nä, oroa dig inte för massa siffror, de brukar sällan stämma med verkligheten... det är ju bara ett snitt de räknar på som aldrig stämmer. Du kan lika gärna ha större chanser =).
    Det kommer gå bra, ska du se.
    Och nu verkar trenden vänt, här i bloggvärlden =).

    Jag brukade också stirra mig blind på siffror och fråga om procent hit och dit... det stämde ju ändå aldrig, men jag vet att man gärna stirrar sig blind på det.

    Kul att du gillade den nya layouten. Jag tyckte också att den kändes lite i tiden =).

    Ha en fin dag.
    Kramen

    SvaraRadera