lördag 14 april 2012

Maria

För att få fortsätta skrattfesten kollade jag flera avsnitt av Svenska Hollywoodfruar igår på TV3play. Och som jag älskar Maria Montazami! Hon är ju så gullig att jag smälter lite varje gång hon säger något. Hon verkar verkligen vara godhjärtad. Det värsta är bara att jag blev så fruktansvärt snål på ostbågar efter att ha tittat på då hon mumsar i sig såna. Kanske jag skulle våga mig på lite motion idag? Nå, får se hur magen känns senare...

Är fortfarande osäker på hur ruvardagar räknas, men men har bestämt mig för att göra som Luiza föreslog och räkna återföringsdagen som dag 1. Så idag är jag då på ruvardag 3 :)

2 kommentarer:

  1. Lycka =)!
    Jag håller tummarna så de blir blåa...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Återföringsdagen är dag 1, så du tänker rätt!

    Håller mina tummar!!
    kramkram

    SvaraRadera