torsdag 12 april 2012

En snabb uppdatering

Hej kära vänner!
Tänkte snabbt berätta att gårdagens äggplock gick bra. Visst gjorde det ont så in i h*lv*t*, men jag fick massor med smärtstillande och hade underbar personal där som tröstade och peppade. Och det bästa av allt: 28 ägg plockades ut! 28! Mina stackars slöa äggstockar levererade verkligen.
Nu hoppas jag att telefonen inte ringer idag, för isåfall betyder det att inget ägg har befruktats. Om jag inte får något samtal skall vi infinna oss på kliniken kl.13 idag.
Om några timmar är jag förhoppningsvis ruvare :)

2 kommentarer:

  1. Ja jäklar i min låda!!!!! 28 ägg...det måste vara rekord!!!! Hahahaha...du ska nog inte oroa dig för att inte ett enda blir befruktat!!!!
    Åååh, ska tänka på dig hela dagen.

    Lycka till klockan 13. Och uppdatera gärna fort =)!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja! Jag håller alla tummar jag har för er!

    SvaraRadera