torsdag 27 september 2012

Symptom

Som ni redan vet hade jag ju inga symptom alls innan jag plussade, förutom värk i mage och rygg. Vartefter dagarna går börjar symptomen dock smyga sig på mig. Förra veckan kände jag mig hungrig mest hela tiden och steg till och med upp ur sängen någon kväll för att äta ett sista kvällsmål. Hungern verkar ge med sig nu, men har istället ersatts av en förlamande trötthet. Orkar ingenting! Det är en pärs att ta sig genom arbetsdagarna och flera kolleger har kommenterat att jag ser trött ut. Växtvärken i magen har jag känt av nästan dagligen. Brösten blir sakta men säkert också ömmare.

Idag blödde jag pyttelite, vilket ju givetvis gjorde att jag fick hjärtat i halsgropen (eller livmodern i trosorna som den infertila skulle säga). Blödningen verkar dock ha slutat nu, och det kom bara lite rosaaktigt, och inget rött blod.
Det borde ju vara ofarligt, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Stort stort grattis till den glada nyheten!! Det hade jag ju helt missat:D Är så glad för er!
    Nu får lilal pyret stanna där inne i 9 månader!

    Så länge det har slutat blöda och du inte har ont är det nog ingen fara:)
    Akna (mellan hopp och förtvivlan)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Får verkligen hoppas att lilla pyret hålls där i 9 månader nu då...
    Vad skönt med lite lugnande kommentarer, läste allt jag hittade om missfall igår och kunde konstatera att det knappast kunde vara det då jag knappt blödde alls och inte hade ont, men hjärnan har ändå gått på högvarv.:)

    SvaraRadera