tisdag 11 september 2012

Fjärilar i magen

Är fylld av förväntan och nervositet inför dagens överföring. Kan knappt vänta tills jag får hoppa upp i stolen och sära på benen inför 3 främlingar (en mening som ni inte skulle ha hört mig yttra för 3 år sedan). Ska bli spännande att höra hur det har gått för våra tre embryon. Åtminstone ett måste ju ännu leva och må bra, annars skulle de väl ha hört av sig vid det här laget.
Har yogat nu på morgonen och känner mig laddad till tusen medan jag dansar runt i lägenheten till tonerna av Journey.

Vi kör en favorit i repris i musikväg.


2 kommentarer:

  1. Du är för härlig!! Det låter så härligt roligt att "få hoppa upp i stolen och sära på benen för tre främlingar"... hahahhaha!!

    Men det är BRA att du är positiv och har en massa positiv energi!!

    Här kommer lite till: KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Roligt att jag kan glädja någon :) Det känns skönt att ibland helt enkelt se det komiska i sin situation.
    Tack för den positiva energin!

    SvaraRadera