måndag 17 september 2012

Det jag hade tänkt undvika

Nej, jag hade inte tänkt göra det. Skriva ner mina dagliga symptom som antingen finns eller bara är ett spöke i mitt huvud. Hatar överanalyserandet som ruvandet innebär och hade därför inte tänkt skriva något alls om symptom. Men, sen kom jag på att ifall vi gör fler behandlingar kan det ju vara bra att gå tillbaka och se hur jag har känt mig.

Ruvardag 3: hade nyss yogat då jag lade mig på soffan och kände en starkt stickande känsla i magen som sen höll i sig hela kvällen. Tempen 36.90.

Ruvardag 4-5: milda kramper nere i magen och i korsryggen. Kändes nästan jobbigt att stå upp på lördagen, skulle helst ha legat ner hela dagen. Kramperna är så pass milda att det mera känns som om jag skulle vara trött. Kan knappt förklara det, men ni vet hur det känns när man har tränat hårt och musklerna är trötta dagen efter? Tempen 36.77.

Idag på ruvardag 7 känner jag igen av nere i magen och korsryggen. Det drar också lite i ljumskarna och ut mot höfterna. Tempen 36.66. Känner absolut ingen ömhet i brösten (men så småningom känner jag kanske det också eftersom jag ständigt håller på och klämmer för att känna efter om de är ömma. GIV MIG STYRKA, SÅ PATETISK JAG ÄR).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar