tisdag 11 september 2012

En riktig kick-ass-dag

Denna dag har sannerligen sparkat rumpa! Hade ju världens flow i morse och det har hållit i sig hela dagen. Resan gick smidigt, och det var verkligen med glädje som jag skuttade upp i stolen (och Hönsamaja, det var inte bara tre utan fyra personer som intresserat iakttog processen! Borde kanske börja föra dagbok så att jag minns exakt hur många som sett mina ladyparts...). Särskilt efter att jag fått hör att ett av de tre embryona hade delat sig jättefint sedan i fredags och de övriga två hade också delat sig, men inte riktigt lika bra. De skulle avvakta och sedan bedöma om det skulle vara lönt att frysa ned dem igen. Men fatta att inget embryo hade dött! Måste verkligen ge lite cred till mina stackars äggstockar som jag talat så mycket illa om.

Hur som helst är jag återigen ruvare till ett litet embryo och nu kan jag knappt vänta tills nästa fredag då jag har testdag.

En till feelislåt som jag fastnat för efter att ha sett filmen Intouchables.


2 kommentarer: