söndag 2 december 2012

Shop ´til you drop

Igår shoppade vi julklappar och annat heeeela dagen. Eftersom vi dessutom hade åkt ganska lång väg för shoppingen så tog det i princip från tidig morgon till sen kväll. Var så trött och sjuk i kroppen då vi kom hem att jag sov från 23-10 med endast ett toalettbesök. Skönt!
Men fick fixat nästan alla julklappar klart och dessutom köpte jag några gravidplagg: en grå, stickad klänning, ett par gråa tygbyxor och en vit tröja. Alla med plats för en växande mage. Då jag stod i provrummet och testade kläderna blev jag så lycklig över min mage att jag tog ett försiktigt glädjeskutt. Kunde ju inte göra ett ordentligt skutt, eller får man hoppa då man är gravid? Ingen aning faktiskt, men tror inte att det skulle kännas bra i magen och brösten att göra ett ordentligt skutt.

Nu: makaronilåda och julklappsinpackning.
Ljuvliga söndagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar