torsdag 27 december 2012

Lite shopping

Julen har kommit och gått och det har varit alldeles ljuvligt att fira den tillsammans med släkten. Maten var god och baserat på julklapparna hade jag varit oerhört snäll i år. Magen har växt lite igen tycker jag och jag börjar känna behovet av en ny vinterjacka. Hade en som skulle vara perfekt ännu, men den har gått sönder, och de övriga jag har är antingen sportiga varianter eller så går det inte längre att knäppa knapparna på dem. Det blir nog ingen gravidjacka i alla fall, utan det får bli någon som jag sedan kan använda några vintrar till.

Ytterst ödmjukt tänkte vi idag bege oss iväg på lite shopping. Två av de tre blödningarna jag har haft har ju kommit dagen efter rejäla shoppingdagar då jag varit helt slut både fysiskt och psykiskt då jag kommit hem.
Så idag tänkte vi göra så mycket jag orkar och sedan åka hem. Det är ju inte hela världen om en del ärenden sparas till en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar