onsdag 3 oktober 2012

Symptom, mat och annat trams

Är betydligt lugnare nu efter gårdagens läkarbesök. Glömde skriva igår att tempen ju hade gått ner lite just igår, vilket gjorde mig väldigt nervös. Den var 36.6 igår jämfört med 36.7-36.9 förra veckan. I och för sig är det nog högre än min normaltemp, och dessutom var temperaturen exakt samma, alltså 36.6, som dagen då jag plussade. Men det var ändå skönt att se att den idag hade stigit igen och nu tror jag att jag avslutar mätandet för min egen mentala hälsas skull. Det känns överlag som att symptomen eskalerat efter gårdagen: har varit hungrig och lätt illamående hela dagen idag. Mått illa har jag ju inte alls gjort fram tills nu, så det är nytt och väldigt obehagligt men ändå känner jag mig tacksam för det. (Ja, man får spy på min hurtiga attityd.)

Fick lov att äta salta kex både på förmiddag och eftermiddag i jobbet idag, och nu när jag kom hem kl. 15 var jag igen vrålhungrig och åt en smörgås. Nej, jisses, när blev detta en "det-här-har-jag-ätit-idag-blogg"?
Tror jag avslutar nu innan det blir ännu värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar