söndag 7 oktober 2012

Kissinfo

Var ute och åt med goda vänner igår kväll och då jag kom hem vid ettiden på natten kände jag mig verkligen gravid: brösten ömmade så att jag inte visste hur jag skulle ligga och under natten har jag varit uppe och kissat säkert fem gånger. Det var straffet för att ha druckit så mycket under kvällen (alkoholfritt givetvis). Det här med att vara hemskt kissnödig har jag i min enfald trott att är något som kommer först när babyn är stor och trycker på blåsan, men så är det uppenbarligen inte.

Idag får det bli en lite längre promenad. Också igår var jag ute och gick och det blev nästan en timmes promenad innan jag var hemma. Och oj, så skönt det var! Det var det längsta jag rört på mig sedan jag testade positivt. Och idag lyser solen igen så det få nog bli samma procedur idag. Om en liten stund, för just nu har jag en sovande katt i famnen och jag har inte hjärta att väcka honom.
Skön söndag till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar