måndag 22 oktober 2012

Måndagsmusik



Even the sun sets in paradise... 

Payphone med Maroon 5, en riktigt sorglig låt som ändå har så hurtig rytm att den gör mig på gott humör. Lite bittersweet, liksom. Kände mig konstig då jag steg upp i morse. Inte något konkret, bara inte riktigt som mig själv. Blev orolig över att jag höll på få missfall och testade tempen som bara visade 36.6. I och för sig efter duschen och alla morgonbestyren, vilket kanske inte är helt tillförlitligt. Var tvungen att testa nu igen då jag kom hem och då var tempen tack och lov över 37. Har också mått illa nu på eftermiddagen (vad då morning sickness, liksom? Jag är kärringen mot strömmen och mår illa på eftermiddagarna.) så det var väl nog bara en konstig känsla som jag hade i morse.
Har läst alldeles för många bloggar och foruminlägg av såna som fått missfall och märkt av att de plötsligt bara inte "känner sig gravida längre".

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar