onsdag 23 maj 2012

Vad hände?

Vet inte riktigt när det hände, men tröttheten har smygit sig på mig under de senaste dagarna och jag känner mig alldeles bedövad. Ingenting orkar jag. Eftermiddagarna i jobbet sniglar sig fram utan att jag får något gjort och när jag väl kommer hem är det soffan som gäller fast jag borde fixa mat och helst träna lite också. Och sommarplanerna som jag smed för fullt för någon vecka sedan gör mig bara matt, trots att de borde motivera mig att orka.
Och den som föreslår att jag "kanske är gravid" vrider jag nacken av. I dare you.

1 kommentar:

  1. Hej finaste vännen.
    Tack för dina gratulationer i samband med Matildas födelse.
    Vi lever i ett rus av lycka och allt känns väldigt surrealistiskt, men det blir mer och mer verkligt för varje dag.

    Hoppas allt är bra med dig.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera