onsdag 2 maj 2012

"I´m the king of the world!"

Känner mig energisk, stark och glad efter att ha genomfört det första träningspasset på veckor (eller ännu längre?). Det blev gymmet tillsammans med sambon och det var så skönt! Under veckorna som gått fick jag ju först inte röra på mig på grund av de förstorade äggstockarna. Har förstått att det gör jätteont om de vrider sig, så det enda jag vågat göra är att gå promenader. Sedan blev jag ju förkyld och har varken orkat eller velat träna.
Har mist en del muskelmassa under den här träningsfria perioden och gått ner tre kg! Tänk att jag ens hade så mycket muskler. Men i och för sig är det ju det som jag byggt upp under mera än ett halvår. Hoppas att det inte tar lika länge den här gången... Nu de närmaste veckorna ska jag försöka varva gymmet med både simning och löpning.
Det var den där strandkroppen då som lockade...

1 kommentar: