söndag 27 maj 2012

Helgens träning

Har lite kommit av mig med träningen då jag har varit så trött, men med den växande energin ökar också lusten och orken till träning. En liten sammanfattning då över helgens träning.

Fredag: cyklade till och från jobbet. Soffligg och armgympa (ta en godis från skålen på bordet och föra den till munnen. Nå nu ljuger jag ju, i slutet av kvällen hade jag skålen på magen för att förkorta sträckan skål-mun).

Lördag: en halvtimme löpning och en halvtimme yoga. Tro det eller ej, men jag tror att jag håller på att bli vigare! Med vigare menar jag ju i och för sig att då jag böjer mig framåt med raka ben når jag numera inte bara till knäna, utan två centimeter nedanför knäna. Men framsteg är framsteg!

Söndag: en halvtimme cykling och en halvtimmes promenad. Ska ta ett yogapass senare idag också om jag orkar.

Det allra bästa med helgen som gått är nog vädret. Riktig sommarvärme vilket har inneburit bikinipremiär och en liten början till solbränna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar