lördag 26 maj 2012

Sommarläsning

Sommartid brukar betyda massor med härliga lata dagar vid havet då man bara kan begrava näsan i en bok. ;in läslust brukar gå lite i perioder, men det senaste året har jag läst i princip dagligen, vilket betyder att det också gått åt massor med böcker.
De senaste i raden är Hur kunde hon? av Dana Fowley, (som jag bloggade om här) Ensamma hjärtan och herrelösa hundar av Lucy Dillon, och som bäst håller jag på att läsa en novell av Diana Gabaldon; Lord John och kärlekens ljuva plåga. Har under våren läst tre böcker av Lucy-Anne Dillon, och hennes tredje och senaste bok Unlike a Virgin är riktigt läsvärd.



Skickade igen in en beställning till Adlibris och beställde Hungerspel-böckerna åt sambon (lite för sci-fi för min egen smak) och diverse chick-lit böcker åt mig själv. Don´t Even Think about it av Lauren Henderson ser jag fram emot att läsa på beachen i sommar. Den lät härligt intrigfylld och rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar