måndag 19 mars 2012

Sexy mama

Känner mig verkligen inte på topp idag! Misstänker att jag har en förkylning på gång, eller så börjar biverkningarna ge sig till känna nu på dag 8 av nedregleringen. Har haft en lätt huvudvärk hela dagen, bihålorna känns svullna och det gör ont i nacken. Dessutom är jag trött tack vare mina kära katter som tyckte det var dags att stiga upp redan halv 6 i morse.

För en stund sedan kom jag hem från den ekologiska hårsalongen, och har alltså gjort provfärgningen nu. Färgen skall sitta i många timmar, så nu sitter jag med en sexig plastmössa på huvudet. Det skall dock bli väldigt spännande att se resultatet. Passade också på att köpa ekologiskt schampo som doftade ljuvligt.

akna föreslog att jag skall ta en för- och en efterbild av håret, så bara jag får bort den snygga plastmössan skall jag förverkliga det projektet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar