måndag 5 mars 2012

Bokfrossa

Jag kände en lätt panik när jag hade läst ut senaste feel good-boken och högen med olästa böcker krympte.Så jag gjorde det enda vettiga och gjorde en räd på adlibris vilket slutade med att jag köpte en bok åt sambon och åtta (!) åt mig själv. Vet inte riktigt vad som tog åt mig, men jag har hållit på med Diana Gabaldons tegelstenar så länge att jag inte riktigt mindes hur snabbt det kan gå att läsa ut böcker.
Hursomhaver beställde jag flera chick lit-böcker till. Jag minns att jag läste på en IVF-blogg om någon som tittade på massor med roliga filmer under ruvartiden, och jag tänkte att jag skulle testa lite samma upplägg sedan när det blir dags för oss: massor med roliga filmer, serier och böcker. Inga snyfthistorier här inte!

Efter att jag hade skickat in beställningen började jag på en av de sista böckerna i högen, Vill du ha barn med mig? Av någon anledning tilltalade boken mig. Hmm, vad kan det bero på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar