söndag 11 mars 2012

Biverkningar

Ni vet hur det är med bipacksedlarna till mediciner: man skummar igenom dem och blicken fastnar på biverkningarna. Ögonen blir större och större och man hoppas att man för guds skull inte hör till de som drabbas av de värsta.
Ögnade snabbt igenom biverkningarna av Synarelan som jag börjar med imorgon och här får ni de safttigaste bitarna:

"förändrad sexuell lust, emotionell instabilitet, huvudvärk, akne, viktförändringar, minskning av bröststorlek, manlig hårväxt hos kvinnor"


De flesta av de här hade jag nästan räknat med, men vad f*n: manlig hårväxt?!
En sak är klar: om jag skall ha ett tillfälligt skägg är det nog bäst att det blir ett barn!

2 kommentarer:

  1. haha, hoppas du slipper det i alla fall;) Skämt åsido så blir man lite mörkrädd när man läser vilka biverklningar man kan få...hoppas du slipper det!
    Lycka till, håller tummarna för massa ägg och fina resultat och så klart ett plus och en bebis!

    SvaraRadera
  2. Tack för lyckönskningarna! Hoppas verkligen att jag slipper skägget, men än så långe har jag inte alls märkt av biverkningar...

    SvaraRadera