fredag 16 mars 2012

En bra idé

Igårkväll kom jag på den briljanta idén att jag skulle fara på morgonlänk imorse. Då klockan ringde kl. 6 verkade det inte vara så fiffigt, men jag kom mig iaf iväg på en kort men skön joggingrunda. Hela dagen har jag känt mig SÅ duktig, men nu tidigt på kvällen inser jag att tröttheten håller på att vinna. Jag brukar alltid vara  fruktansvärt trött på fredagskvällar, men detta tar nog priset. Jag försöker t.o.m. sätta upp delmål för kvällen: "Bara klockan blir 8 så kan jag dricka en tekopp och sen gå och lägga mig i sängen för att läsa".

Jag lever sannerligen the wild life.

PS. Dag 5 av nedregleringen avklarad utan minsta biverkning. Om man bortser från en lätt deppighet i onsdags på kvällen... Men det gick över på en halvtimme så jag tycker inte att det räknas, men vet inte om min sambo håller med, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar