söndag 4 september 2011

Tråkdag

Efter att ha läst ut hela internet tre gånger var jag så uttråkad att jag begav mig ut på löptur trots att jag ännu kände av förkylningen. Men vet ni, jag tror att jag botade förkylningen genom att svettas lite.
Nu har vi varit ute på skogspromenad jag och sambon och så kommer vi hem och jag sitter igen framför datorn. Kanske jag borde skära ner på användningen av dator också... Hmm, nej det tror jag skulle bli för mycket, det räcker med socker, alkohol, kaffe och kolhydrater.

Jag beställde sedan inte kläderna som jag bloggade om i förra inlägget. Under tiden som jag funderade fram och tillbaka hann den blåa klänningen ta slut i lagret. Typiskt. Men nu vet jag bättre till nästa gång: tryck genast på "skicka beställning" då du har färdigt shoppat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar