söndag 11 september 2011

Konstig dröm

Häromnatten drömde jag något hemskt underligt. Jag minns inte alla detaljer, men en del nära och kära var med, bland annat en kusin och min sambo.
Det som jag minns så tydligt från drömmen är embryona. Jag hittade massvis med embryon som påminde mycket om grodägg i utseende. (Äckligt och orealistiskt, jag vet!) Men jag hade ju inte tillgång till någon läkare som kunde föra in dem, så jag tog helt enkelt saken i egna händer och försökte trycka in dem.* Men det var helt hopplöst, för de bara trillade ut hela tiden.
Det lustiga i hela historien är att samma natt fick jag mens.


*Jag vet, också jag själv får hemska bilder då jag tänker på det nu, men i drömmen var det alldeles självklart.

2 kommentarer:

  1. Åh, det är så obehagligt med dessa verkliga drömmar....HATA.
    Hoppas allt är bra.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det konstiga var att jag varken blev ledsen eller illa till mods av drömmen. Det kändes bara konstigt att tänka på det i efterhand, eftersom drömmen var så bisarr. Men faktiskt lite underligt att drömmen inte väckte några starka känslor i mig. Kram!

    SvaraRadera