söndag 18 september 2011

Söndagsångest

Har haft en alldeles underbar helg. Trevliga människor, god mat och roliga aktiviteter. Och som jag har fått prata. Och haft finaste vännen som lyssnat. Hon är bäst.
Nu är det söndag och då kommer ångesten över att jag förstört denna månad nu då jag både ätit massa sötsaker och druckit alkohol i helgen.
Hoppas inte det, för nu är det ju ny cykel och redan imorgon skall jag på nästa akupunkturbehandling.
Och på onsdag hörni, då blir det spännande, för då skall jag på ultra.
Hoppas på fina folliklar och inga cystor. För nu skall det ju bli barn gjorda.

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Oroa dig inte för att du unnat dig saker. Ibland får man verkligen göra det.
    Du har inte förstört något...

    Kul att du gillar min nya layout på bloggen =). Jag börjar också vänja mig vid den blommiga tapeten , som jag kallar den =).

    Ha en god natt.
    Kramar

    SvaraRadera