tisdag 20 september 2011

I belive!

Akupunkturen igår var avslappnande. Det var första gången efter mensen som jag var dit, så nu är det ju en splitterny cykel som är på gång. En grej* som var ny som hände under akupunkturen var att jag nästan direkt fick svindel då hon satte in nålarna. Hon menade att det berodde på de nålar som hon hade satt i handlederna eftersom de bland annat påverkar blodtrycket. Har jag sagt hur häftigt jag tycker att allt detta är?! Jag känner alltså fysiskt hur det händer saker i min kropp när jag ligger där. Det är också därför som hoppet börjar tändas. Kanske lyckas vi inte denna månad, men ändå har vi ju möjlighet att lyckas före vi blir tvungna att börja med IVF.

En liten detalj som ändrats (för tredje gången!) är tiden till gyn.poli. Det betyder att jag skall dit efter ägglossning, vilket betyder att jag inte får se hur stora folliklarna blivit med hjälp av akupunkturen... Skit också! Men allt har väl en mening. Hoppas jag.

*Ja vad kan jag säga, jag älskar att använda ordet som alla språkvetare hatar. Grej, grej, grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar