måndag 17 januari 2011

Utmaning: skrivarlyan

Den fabulösa Carro utmanade mig att lägga upp en bild på min skrivarlya.
Här kommer den alltså, den omåttligt tråkiga sanningen:

Det är mera regel än undantag att kaffe/tekoppen står bredvid mig. Likaså brukar katten ofta ligga ovanpå tangentbordet (härmed fråntar jag mig alltså ansvaret för alla eventuella stavfel). Eftersom jag för det mesta fryser brukar jag också ha filten nära till hands.

Egentligen borde jag sända vidare awarden till 5 personer, men eftersom jag gjorde det häromdagen gör jag det inte nu, för att undvika att mina favoritbloggare skall känna sig förföljda. *smile*smile*wink*wink*

Istället tycker jag att alla som tycker att dettta var en rolig grej tar kameran i högsta hugg och fotograferar sin skrivarlya. Trevlig arbetsvecka till er alla!

1 kommentar:

  1. Fabulösa Hi hi man tackar! Din lya påminner om min lya, filt, varm dryck och tända ljus. Det är bara katten som saknas hemma hos mig ;-)

    SvaraRadera