onsdag 5 januari 2011

Ditt och datt

Håller som bäst på att läsa Eat, pray, love av Elizabeth Gilbert. Inspirerad av den har jag tillbringat jullovet åt att äta massor av godsaker, vårda förhållandet och till och med kastat iväg ett önskemål till högre makter då och då.
Få se om det är tillräckligt för att "slappna av" så att vi får gjort en bebis.

Igår överlevde jag förresten det värsta jag vet*. Tandläkarbesök! Jag har dragit mig för att boka tid under en lång tid, men igår var det dags. Tyvärr hade jag ett hål som behövde fixas men den gullige tandläkaren var snäll nog att erbjuda bedövning utan att jag själv behövde tigga om det. Nå, nu är det över för den här gången.


*ja, alltså, det värsta förutom barnlösheten. Men det var kanske uppenbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar