söndag 12 december 2010

I tomte- och bebisverkstan

Har haft en underbart skön helg. På fredagen hade vi julfest på jobbet och på lördagen bakade jag pepparkakor tillsammans med familjen. Mysigt, även om vi lyckades bränna cirka hälften av pepparkakorna. På kvällen var vi sedan till goda vännerna och blev bjudan på tortillas, glögg (mums!) och många goda skratt.
Idag har jag och sambon handlat några julklappar och nu under kvällen har jag packat in dem. Älskar att paketera julklappar, förutsatt att jag har gott om tid.


I barnlöshetsväg inget nytt att rapportera, förutom att jag har lagrat upp med en massa ägglossningstester inför det nya året. Nu tusan skall det bli barn gjorda! Mensen är några dagar försenad vilket ju förstås gör mig alldeles galen, men denna månad försöker jag verkligen att inte tänka på framtiden.
Everything is alright in the end. If it´s not alright, it´s not the end.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar