torsdag 23 maj 2013

Dagens inköp

Har äntligen fått införskaffat en ekologisk solkräm. Det fanns inte särskilt många att välja bland i hälsokostaffären, eftersom det tydligen kommit nya bestämmelser om solkrämer alldeles nyligen (har dock ingen aning om vad de är). Märket jag köpte heter Lovea Bio och har tydligen mycket olika produkter. Uppdaterar sedan vad jag tycker om den då det blir lite soligare igen. Nu åker den gamla Niveaflaskan i soptunnan...
Medan jag var ute på stan köpte jag en ny kudde till sambon också eftersom han klagat på att den gamla börjar vara lite väl knölig. Hittade en naturkudde på rea för endast 11 euro, så jag känner mig riktigt nöjd. Ångrar nästan att jag inte köpte en till mig själv också. Men kanske jag väntar och ser om den är bra innan jag gör det. Sambon får vara försökskanin, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar