lördag 29 oktober 2011

Tystnad och ensamhet

Ibland kan det vara väldigt skrämmande att vara ensam, men just idag njuter jag av att få vara ensam med mina tankar och känslor. Då jag vaknade låg jag och stirrade på min handled för att kanske se ifall gravidlinjen  hade blivit längre. Det verkar inte så, men jag kommer ändå att fortsätta att äta alla piller och massera handleder och händer.
En grej som jag märkte redan förra månaden var att min tempkurva är betydligt mera tydlig än den varit tidigare. Denna månad syns det (åtminstone än så länge) väldigt tydligt att kurvan stiger från att ha varit kring 36.0 till att bli t.o.m. 36.7. Hoppas innerligt att det betyder att min ägglossning fungerar bättre än den gjort tidigare. Nu blir det en loppisrunda och lite shopping. Skall också se om jag lyckas hitta E-vitamin som tillskott idag. Kanske på Apoteket..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar