tisdag 11 oktober 2011

På tal om

Då jag som hastigast nämnde Katerina Janouch i mitt förra inlägg kom jag att tänka på boken Gravid! 9 månader av väntan. Den boken köpte jag i slutet av 2009, då vi nyss hade startat vår babyfabrik. Och jag sträckläste den nästan. Med betoning på nästan.
För vet ni vad lilla jag gjorde? Jo, jag hoppade ju förstås över de stycken som handlade om svårigheter med att bli gravid och de historier som fanns om par som genomgick exempelvis IVF. För i min värld fanns det inget sånt. Eller åtminstone skulle det ju inte hända mig.

Tji, fick jag!

1 kommentar:

  1. Tack finaste du för alla underbara kommentarer!
    Jag blir så glad att så många delar min lycka.
    Tack för att du finns.

    Ja, apropå ditt inlägg, det blir ju inte alltid som man tänkt sig...ellerhur?
    Jag planerade att ha en stor familj, med 4 barn, men nu är jag glad om jag får ett... Inte trodde jag att jag skulle få gå igenom något som IVF...

    Många kramar.
    Luiza

    SvaraRadera