torsdag 20 oktober 2011

Julstämningen gör sig påmind

Ja, ni läste rätt! Plötsligt börjar alla blogga om julgardiner, jultidningar och glöggsorter. Första gången fnissade jag åt dårarna som tänker på jul i oktober. Andra gången klickade jag faktiskt på en av länkarna och for och spanade in julgardinerna i fråga. Och tredje gången (nu idag alltså) kommer jag på mig själv med att längta efter lilla jul, då jag får plocka fram julgardinerna och lite pynt.
Tänk så lättpåverkad man är!

Jotex har till och med en enkom Julshop.

Jag gillar ju den lantliga stilen och i mitt hem skulle denna hissgardin vara som hand i handske.



Lite juliga kuddar och en tjock, mysig pläd skulle också sitta fint. Tänkte lägga in lite bilder på sådant också men nu krånglar tydligen länkfunktionen lite. Jag fortsätter en annan gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar