tisdag 28 augusti 2012

Skamvarning

Oj, jag och mitt serietittande! Nu har jag igen fastnat för en serie som är riktigt bra. Enda dilemmat är att jag knappt vågar erkänna åt folk vad det är för något jag tittar på.
Och nej, det är inte något snuskigt! (Jag vet att det var det ni tänkte!)

Awkward heter serien och är en high school-serie. Men ack så bra. Fjortisen i mig frossar i intrigerna, men mest älskar jag de galna personligheterna: mamman som är, ja, galen och kuratorn som är instabil och oprofessionell.


2 kommentarer:

  1. Rackarns att du skrev så, nu måste jag nästan se den, har en kompis som nyss berättade om den och sa ungefär som du:) så nu blev jag nyfiken, älskar också serier..En av mina som jag knappt vågar säga högt att jag ser är 90210:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillar den lika mycket som mig. Kanske 90210 skulle vara ngt för mig då också. :) Måste erkänna att det var min lillasyster som rekommenderade serien åt mig, hehe.
    En av orsakerna till att jag gillar den är (förutom de galna personligheterna) att den känns väldigt genuin. Det känns som om det handlar om riktiga ungdomar då man tittar på hur de klär sig t.ex. Många ungdomsserier är ju väldigt orealistiska med alla tjejer i stilettklackar osv.

    SvaraRadera