måndag 27 augusti 2012

Excited!

Börjar bli mer och mer taggad för vår kommande FET. Var på akupunktur idag igen, men nu blir det uppehåll lite över en vecka. Jag hinner eventuellt en gång till innan det är dags för överföring, men få se, få se.
Var och handlade mat efteråt, och såg två gravida gå bredvid varandra. Och jag gjorde inte som jag brukar (vända bort blicken, svälja fem gånger, blinka bort tårarna och gå vidare), utan istället log jag och tittade beundrande på magarna. Det finns ju inget vackrare än en gravidmage! Tror att jag börjar ställa in mig på att det kan lyckas för oss denna gång, istället för att bara slå ifrån mig alla förhoppningar.

Och det känns verkligen som att nu har vi alla odds med oss, nu är det vår tur...

1 kommentar:

  1. Jag tror det är rätt sätt!! Du ska tro att det här lyckas, tänk som om det redan är klart!! Det här ska väl gå, eller hur?? Klart du snart är gravid, skulle det finnas nåt annat dumt hinder? Nä, snart går du också med magen i vädret!!

    Kramar!!

    SvaraRadera