fredag 17 augusti 2012

Coolt

Kom till dagens akupunktur med ett lugn i själen. Inte den vanliga fredagströttheten, utan med piggt huvud men alldeles, alldeles lugn. Vi pratar Enya-lugn. Och jag lämnade behandlingen med precis samma lugn.
Och de senaste två gångerna har det inte alls gjort så ont som jag mindes att det gjorde. Undrar om det beror på att jag ändrat inställning som har gått från "Aj, det gör ont! Sluta! Sluta!" till "Det måste göra tusen gånger mera ont att föda barn, så nu får jag nog bita ihop!".

Under behandlingen satte hon ganska många nålar på magen, och två nålar som sattes ovanpå äggstockarna gav först nästan en elektrisk stöt, och sedan drog det till något enormt i äggstockarna. Häftigt, eller hur?

Jag tror på det här. Det ska fungera för oss den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar