lördag 25 augusti 2012

Den finaste vita koftan

Min klädsmak har pendlat lite fram och tillbaka de senaste åren. Hade helt snöat in på den romantiska stilen ett tag och har en hel del söta klänningar, tunikor, stickade strumpbyxor och tjocka koftor i garderoben.
I våras började jag mer och mer använda jeansbyxor och snygga tröjor och linnen.

Men nu är jag verkligen tillbaka i det romantiska klädträsket (oj om man ändå skulle få vara en fisk i ett sånt träsk...) igen. Tror det beror på att hösten börjar vara här och det då är så snyggt med klänningar, strumpbyxor och snygga stövlar.

Idag på shoppingturen fyndade jag det bästa på länge. En vit, lång, stickad kofta från Soulmate (nytt märke för mig, har aldrig hört om det tidigare) som jag fick för 15 euro. 15 ynka euro, då den från början hade kostat 129!

Måste nästan citera Cougar Town på detta.

Laurie: We´re gonna save so much money, by spending money!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar