lördag 12 november 2011

Ömma handleder

Mina handleder börjar vara riktigt ömma eftersom jag ständigt går och masserar dem. Kollade upp i en bok om zonterapi att områdena som Akupunktören bad mig massera är de som påverkar äggstockarna och då inser jag ju att det är nu före ägglossning som jag bör vara som mest envis med massagen.
Berättade också för sambon att han kan massera sina handleder eftersom det för män motsvarar testiklarna, men han var ju inte precis överlycklig över det, hehe.
På måndag blir det igen akupunktur, skall bli skönt.
Och så käkar jag ju mina örter och vitaminer förstås.
Mäter temperaturen (eller ja, det skulle jag göra om jag inte hade tappat termometern i golvet häromdagen).


Ni vet hur föräldrar ofta brukar säga fraser i stil med: "Jag vet inte vad jag gjorde innan jag blev mamma"?
Nåja, då kan jag meddela att jag vet inte vad jag gjorde innan jag blev ofrivilligt barnlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar