måndag 7 november 2011

Fröken Röd

Hon är hemskt påträngande Fröken Röd. Jag gillar henne inte egentligen alls, men ändå envisas hon med att dyka upp.
Men det går förvånansvärt bra ändå, med tanke på min endometrios skulle jag ju kunna ha det mycket värre med exempelvis kramperna. Och jag hanna ju aldrig bli så ivrig att jag köpte ett dyrt test att pissa på. Alltså bokstavligen.
Every cloud has a silver lining, eller nåt sånt skulle jag ju kunna döpa inlägget, hehe. Nej men, just idag orkar jag inte med att vara ledsen och bryta ihop. Jag får helt enkelt sikta framåt och förbereda mig för IVF, samtidigt som jag hoppas på att alla örter och akupunkturen skall hjälpa mig bli gravid redan innan dess.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det händer snart, hellre förr än senare :)
    (Stort tack för lyckönskningen!)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att ni lyckas på egen hand med hjälpa av örtena och akupunkturen!

    Kram!

    SvaraRadera