söndag 27 november 2011

Dagen som aldrig tog slut

Det känns som om jag har hunnit med massor idag. Steg upp vid 9, åt frukost och gick på en promenad. Kom hem, hade tråkigt och for på en länk med sambon. Gick i bastun och fixade sen till världens godaste söndagsmiddag. Tittade på Two and a half men och insåg att det inte alls är en rolig serie. Det känns ju som om man sett alla skämt 100 gånger tidigare liksom. Hade förväntat mig mera av serien nu då Ashton Kutcher är med, men det är ännu bara under bältet-humor.
Har dessutom hunnit byta stolsöverdrag på köksstolarna och strukit lite jultextilier. Nu då jag tittar mig runt inser jag att jag tog i lite för mycket. Det är helt enkelt för mycket röd-vit-rutigt-och-randigt-med-hjärtan-på. Får lov och reda ut det imorgon.
Men, anyway, känns det som om klockan borde vara 9 på kvällen, men den är bara kvart före 4. Men det är bra, då hinner jag ännu äta både chipspåsen och Dumlepåsen innan dagen är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar