söndag 6 november 2011

I väntan på ett mirakel

I december skall vi på första träffen inför vår IVF, och jag antar att vi drar igång med hormonerna därpå följande cykel. Nu sitter jag och hoppas att mensen inte alls skall komma den här månaden så att vi slipper genomgå det som jag tror kommer vara både ett psykiskt och ett fysiskt helvete. Och fast jag vet att oddsen att vi skall lyckas på egen hand är minimala så lever ändå hoppet efter att ha besökt Akupunktören. Hennes kommentar då vi skulle gå därifrån var: "Då ni får er bebis sedan vill jag ha ett foto."
Då hon har så mycket tillit till min kropp kan jag inte hjälpa att också ha det, särskilt nu då mensen är en dag försenad.
Så nu håller vi tummarna för ett Mirakel, okej?

Förresten, om ni följer Private Pracitce har ni kanske märkt att Addison också är mitt inne i ett IVF-försök.

3 kommentarer:

  1. åh så spännande, håller tummarna:)kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt attcni snart får sätta igång, men jag hoppas ju förstås att ni ska lyckas själva:)
    Har precis börjat köra på ett private practise maraton! Ivf dyker upp överallt just nu...bra det!

    SvaraRadera
  3. Visst är det bra att IVF och ofrivillig barnlöshet uppmärksammas, det gillar vi!

    SvaraRadera