söndag 6 mars 2011

Stackars prinsessa!

Alltså här går jag och tycker synd om mig själv för att jag har mens istället för gravidsymptom, men istället borde jag vara tacksam att jag inte har lika höga krav på mig som kronprinsessan Victoria. Herregud, man kan t.o.m. satsa pengar på om det blir tillökning i kungahuset i år eller inte!
Nej, om jag skulle vara Victorias livmoder* skulle jag sätta ultimatum: "Tagga ner eller så blir det inga arvingar alls!"

Vad skulle förresten hända om de inte kan få egna barn och istället adopterar? Skulle en adopterad arvinge få ta över tronen?

*det är en mening jag aldrig trodde att jag skulle använda.

2 kommentarer:

  1. Kul att du tittade in till mig och kommenterade, så jag hittade hit :)
    Kan bara hålla med dig, är glad att inte vara prinsessa mitt i bebis pressen iaf!! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu gick det fin fint att trycka på ditt namn i min blogg och komma till din sida :) Jag är också glad att jag inte är kronprinsessan med all stress och press det tillför!

    Kram!

    SvaraRadera