söndag 24 februari 2013

Lite inspirationsbrist

Har tappat tråden här på bloggen känns det som. Loggar in de flesta dagar och kollar läget, men sedan då jag klickar på "nytt inlägg" blir det tomt i huvudet. Ibland då jag håller på med något annat kommer jag på blogginlägg och fyndiga formuleringar, men dem minns jag förstås sedan inte då jag sitter framför datorn.

Har njutit av soooolen idag, precis som så många andra att döma av facebookuppdateringarna. Känner mig så lycklig av att ha fått ladda energiförrådet. Hoppas att våren fortsätter göra sig påmind, för efter idag skulle jag ha svårt att acceptera att det kommer mera snö. Satt med min varma kakao och drömde om sommaren, barnvagnspromenader och lata dagar vid mina föräldrars sommarstuga samtidigt som solen värmde mitt ansikte.

Lider just nu av lite måndagsångest, men försöker peppa mig själv med att jag bara skall jobba 8 veckor till innan jag får gå på mammaledigt. Det kommer att gå på ett huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar