onsdag 13 februari 2013

Det här med träning

Efter att ha varit sjukt trött ett tag känner jag mig äntligen lite piggare. Kanske kan det bero på att dagarna äntligen börjar bli längre och jag ibland hinner få lite solljus på mina promenader hem från jobbet. Eller så beror det på att jag har börjat ta lite extra D-vitamin. Eller att jag har sovit lite bättre de senaste två veckorna (tack öronpropparna!).
Oavsett är det skönt att inte vara helt paralyserad av trötthet varje kväll, och jag har orkat vara lite duktigare med träningen nu. De senaste veckorna har jag simmat en gång i veckan och gått på gym en gång i veckan. Dessutom har det blivit antingen en längre eller kortare promenad de dagar jag inte gjort något annat.

Och jag tänker mig att det är bäst att njuta medan det varar, för snart lär jag väl vara så stor att träning är det sista jag vill tänka på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar