lördag 19 januari 2013

Några timmar av ensamhet

Sambon åkte iväg på bio med en kompis, och jag njuter av några timmar för mig själv. Oftast tycker jag inte om att vara ensam, men ibland känns det riktigt skönt att vara ensam med sina tankar. Och just nu känns det ju också som om jag inte är helt ensam. Sparkarna blir kraftigare och kraftigare och de flesta kvällar är det full ruljans inne i magen då jag lägger mig ner. Hur är det möjligt att vi har turen att få uppleva detta?!
Luiza hade några goda råd gällande babyskyddet, så det blir nog att fundera lite till innan vi bestämmer oss. Jag hade ingen aning om att det rekommenderades att de inte skall vara mera än 5 år gamla. Så det där med åldern måste vi fråga upp. En tanke som då också väcktes hos oss var ifall vi skulle ha turen att sedan också kunna få ett syskon till vårt lilla pyre. Då finns det ju en risk att vi i så fall skulle bli tvungna att köpa ett till babyskydd, så kanske det ändå skulle vara lika bra att köpa nytt direkt...

Nåja, nu lite mörk choklad, scrapbooking och Grey´s Anatomy.

1 kommentar:

  1. Hej gumman. Vad bra att du inte tog illa upp.
    Kul att jag kunde vara till hjälp.

    Hopps du haft en fin kväll.
    Många kramar

    SvaraRadera