måndag 29 augusti 2011

Monday

Gravidchocken från i förrgår har lagt sig och jag har gömt undan den självgoda infertila kvinnan som missunnar alla andra glädje. Istället försöker jag att vara glad* för bekantingen. Bara för att jag har det svårt att bli gravid behöver väl inte alla andra vara olyckliga.**
Idag var det akupunktur igen. Lika avslappnande som förra gången, men det gjorde ont så in i ******* då hon satte nålarna i magen denna gång. Kanske kan det bero på att hon satte i en del andra punkter också denna gång. Dessutom använde hon laser på magen.
Nu skall jag dricka en tekopp och försöka bota förkylningen som jag har på gång.


*helt allvarligt alltså, jag är inte ens ironisk.
**Igår googlade jag förresten ordet butt för att få en bild som skulle beskriva hur jag kände mig, men blev så skraj av det jag fick se att jag stängde datorn.

2 kommentarer:

  1. Med hjärtat i halsgropen, var jag tvungen att googla på "butt", hahahaha...men jag visste inte vad som väntade... trodde att det kanske kunde vara riktigt otäcka saker, även om det var ganska osmakligt.

    Fy och ush, att det skulle göra så ont...=(.
    Hoppas det var mödan värt.

    Ha en skön kväll med din kopp te, och tack för att du finns där med dina stöttande ord, underbara människa.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja-a, vet inte ens varifrån jag får sånahär idéer. Det är antagligen såna som jag som gör internet till det omoraliska kaos det är, hahaha... Men det verkade som en kreativ idé då jag kom på det :)

    Tack själv för dina fina ord. Vet inte vad jag gjorde av alla tankar och känslor innan jag började blogga (antagligen har min sambo en del synpunkter kring det).
    Kramar!

    SvaraRadera