torsdag 10 februari 2011

Värt ett försök

Idag bokade jag in laserakupunktur* både för mig och sambon. Fem gånger rekommenderade hon och första besöket för min del blir nästa vecka. Sedan är det sambons tur därpå följande vecka. Tur att det inte är mera än ett besök per person/cykel, för annars skulle nog börsen bli tom. 60 euro/besök! Blir lite illamående då jag tänker på vad vi kommer att betala om vi båda gör så många behandlingar som hon rekommenderade.

Det kan hända att vanliga akupunktur skulle vara billigare, men jag har lite obehag för nålar. Jag vet vad ni tänker: "hur kan Veronica, som annars är så badass, vara rädd för nålar?" Men så är det.


*vad är det för fel på stavningskontrollen här på blogspot? De flesta sammansatta ord streckas under med rött och vid högerklickning rekommenderas särskrivning. Uj, jag som får allergiska reaktioner av särskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar