fredag 11 februari 2011

Den välbekanta orättvisan

Det är ju ingen nyhet att jag känner mig orättvist behandlad av Moder Natur, men idag blev jag riktigt sur då jag kollade in listan "Alla vi som försöker* 2011" på forumet som jag är medlem i. Ungefär hälften av dem som plussat på den listan är sådana som började försöka år 2011! Herregud, varför sätter de ens med sina namn på såna listor? De har ju inte ens försökt bli gravida, de har bara blivit gravida.

Blä, vilken fredag. Nu skall jag proppa munnen full med chips och lösgodis så kanske jag blir lite gladare.


*alltså försöker bli gravida

1 kommentar:

  1. Jag blir så arg när jag läser i såna forum så jag har helt lagt ner det här med forum..
    Hatar hamna på såna när det är människor som beklagar sig hur jobbigt det är och hur påfrestande det är att försöka..och så visar det sig att försöket, det jobbiga är att det inte lyckats på första försöket..Hjälp!

    Låter som du har en utmärkt fredagkväll framför dig,själv ska jag på bio och äta massa popcorn:)

    kram

    SvaraRadera