onsdag 16 februari 2011

Laserakupunktur med propagandainslag

Ja-a, vad skall jag säga om gårdagens akupunktur?
Det var intressant att ligg där med elektroderna på kroppen. De placerades ut över akupunkturpunkter som har att göra med hormonbalansen. Elektroderna var kopplade till en maskin som med jämna mellanrum gav små elektriska impulser. Hon använde också en lampa med blått ljus på magen eftersom blått ljus har en välgörande effekt på kroppen. Dessutom stimulerande hon akupunkturpunkter i örat, på magen och längs ryggen med en penna som gav elektriska impulser.
Allt detta var helt okej. Det kändes, men det gjorde inte särskilt ont.
Men damen höll ju aldrig käft, utan höll ett långt anförande om vilka produkter som skulle vara bra för min kropp Givetvis handlade det om produkter som hon sålde och som kostade skjortan*.
Jag tänker ge henne en chans till, men då är det bäst för henne att hon är tyst under behandlingen och bara låter mig slappna av. Annars kommer jag värdigt ställa mig upp**  och promenera ut därifrån.


*konstigt uttryck förresten. Varför heter det just kostade skjortan?
**hur värdig jag nu sen ser ut, i bara underkläder och med elektroder och sladdar hängandes från kroppen, är ju en annan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar