lördag 5 februari 2011

Tillfällig svacka

Mensen kom idag. Tacksam för att den i alla fall är en dag tidig så att jag slipper gå och hoppas i onödan.
Just nu känns livet så fruktansvärt orättvist! Vissa människor hinner få två barn under den tiden som vi nu har försökt bli gravida med vårt första. Önskar att jag bara skulle få ha en dag då jag inte skulle tänka alls på bebisar. Men det går bara inte. Vissa dagar är bättre, andra sämre, men ständigt finns hjärnspökena där. De lurar bakom varje hörn och kastar sig plötsligt över mig.
Om jag bara kunde bitchslappa dem och så skulle de försvinna.

3 kommentarer:

  1. Hoppas svackan snart är över.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med dig, livet är orättvist! Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  3. Tack för peppningen! Redan idag känns det nog lite bättre även om jag är lite mera nedstämd än vanligt. Sakta men säkert kommer hoppet smygande igen:)

    SvaraRadera